Anu Niemonen // ADC Focus

ADC România organizeazǎ pe 14 decembrie ADC Focus on Impact, o sesiune de talk-uri inspiraţionale ce îşi propune sǎ ridice şi sǎ gǎseascǎ un rǎspuns la întrebarea: “Do we truly create for people?”. Conferința are loc la Hanul Gabroveni, Str. Lipscani 86-88, cu începere de la ora 17:00.

Evenimentul va avea 4 paneluri de discuţie: “Relevance and Authenticity in Romanian Advertising”, “An honest story of a purpose campaign where everything went wrong”, “Happiness is the Ultimate Rebellion” şi “Creative Happy people are harder to kill” şi se va termina cu un after party de la 21:30 la Institute, The Café.

Printre invitaţii primei ediţii va fi Anu Niemonen, Senior Creative | hasan & partners.



Anu Niemonen este unul dintre cei mai premiați creativi din Finlanda. E pasionată de campanii integrate, așa că se străduiește constant să găsească inovații în media și să depășească limitele contextelor convenționale.

Dedicată muncii sale, Anu are o atitudine pozitivă și e mereu încrezătoare. Proiectele ei au fost premiate în toate marile competiții la nivel global, incluzând Cannes Lions, Clio Awards, Eurobest și Epica.

Este deseori prezentă și în juriile de specialitate, printre care se numără: Cannes Lions, Clio Awards, la care a participat ca membru al juriului de trei ori, ADC Awards și numeroase competiții naționale din Finlanda.În prezent Anu este şi cursantǎ la Berlin School of Creative Leadership.


ADC Focus Talk: An honest story of a purpose campaign where everything went wrong

Ȋn cadrul ADC Focus on Impact, în intervalul 18:00 – 18:40, Anu va prezenta publicului un case study unic, al proiectul premiat cu ADCE Creative Distinction în 2018, premiu acordat unei campanii ce generează un profund impact social și cultural. Proiectul a plecat de la o statisticǎ îngrijorǎtoare: în fiecare an, 7 milioane de copile cu vârste sub 18 ani devin mame în țările în curs de dezvoltare.


Participarea este gratuită în baza unei rezervări, care se poate face aici. Locurile sunt limitate.