Kris Hoet // ADC Focus

ADC România organizeazǎ pe 14 decembrie ADC Focus on Impact, o sesiune de talk-uri inspiraţionale ce îşi propune sǎ ridice şi sǎ gǎseascǎ un rǎspuns la întrebarea: “Do we truly create for people?”. Conferința are loc la Hanul Gabroveni, Str. Lipscani 86-88, cu începere de la ora 17:00.

Evenimentul va avea 4 paneluri de discuţie: “Relevance and Authenticity in Romanian Advertising”, “An honest story of a purpose campaign where everything went wrong”, “Happiness is the Ultimate Rebellion” şi “Creative Happy people are harder to kill” şi se va termina cu un after party de la 21:30 la Institute, The Café.

Printre invitaţii primei ediţii va fi Kris Hoet, Happiness Co-Founder & Chief Innovation Officer | FCB Global Head of Innovation



Kris Hoet conduce proiecte pe plan global, este co-fondator și Chief Innovation Officer al Happiness și Global Head of Innovation la FCB. Având atât experiența de client, cât și pe cea din agenție, reușește să aducă perspective unice de înțelegere a îmbinării dintre creativitate și tehnologie.

Prin pasiunea sa pentru tehnologie, descoperită când lucra de partea clientului, Kris a ajutat la consolidarea relațiilor brand-consumator. Exemple ale contribuției lui sunt primele experiențe de cinema online pentru Kinepolis, la sfârșitul anilor ’90 și inițierea Microsoft în influencer marketing la începutul anilor 2000.

Înainte de a se alătura echipei Happiness, Kris a fost membru al echipei de management a Duval Guillaume, agenția care s-a bucurat de succesul internațional al campaniilor virale TNT – Push to Add Drama și Carlsberg – Bikers. În perioada petrecută acolo, agenția a obținut titlul de Digital Agency of the Year de două ori, iar în următorii trei ani a fost aleasă Agenția Anului.

Kris s-a alăturat agenției de creative connectivity Happiness în 2015 ca partener, iar în prezent, agenția are sedii în Bruxelles, Belgia și Saigon. În aceeași perioada, agenția a devenit parte a rețelei FCB. Succesul Happiness este recunoscut în volumul Cannes Lions Game Changers de la Taschen și prin numeroasele premii, printre care Grand Prix la Cannes Lion și Eurobest. Agenția e reprezentată chiar și în muzeul V&A din Londra.

Kris este renumit atât ca speaker internaţional la conferinţe de marketing & advertising, cât și ca jurat al competițiilor de specialitate, ca Sharks și Cannes Lions. Susținător al programului TED Ads Worth Spreading și curator al All Gunns Blazing, o selecție a celor mai inovatoare lucrări de creație la nivel mondial în celebrul raport Gunn, el a curatoriat Festivalul ADCE de două ori și a fost mentor în programul european Creative Incubator al Pi School.

WARPED, newsletter-ul lui Kris care aduce „o doză săptămânală de idei, date, tendințe și alte lucruri minunate” a devenit popular în industrie, câștigând mulți cititori la nivel global în ultimii trei ani.
Kris e, totodată, un mountain biker pasionat și un iubitor de mașini, cu o sensibilitate pentru mașinile de epocă.

Ȋn cadrul ADC Focus on Impact, în intervalul 19:00 – 19:40, Kris va susține conferința Happiness is the Ultimate Rebellion.


Participarea este gratuită în baza unei rezervări, care se poate face aici. Locurile sunt limitate.